Kuidas osta?

Kaup postitatakse samal või järgneval tööpäeval kui arve on laekunud.

Tarneaeg on üldjuhul 2 tööpäeva, maksimaalselt 5 tööpäeva. Viivituste korral teavitatakse Teid sellest ja vajadusel tagastatakse raha.

Ostu sooritamiseks ei ole tarvis muud kui sisestada oma telefoninumber ning e-kirja aadress.

Ees- ja perenime lahtrid ei ole kohustuslikud ja need võib täitmata jätta.

Edasi valige omale sobiv pakiautomaat, kinnitage, et nõustute müügitingimustega ja vajutage nuppu "Maksmine" -> "Kinnita tellimus"

Tasumiseks vajalikud andmed saadetakse Teile e-kirjaga.

Kaup postitatakse samal või järgneval tööpäeval peale makse laekumist, viivitustest antakse teada telefoni või e-posti teel.

Tasuda on võimalik pangaülekandega, läbi Maksekeskuse pangalinkide või kokkuleppel, sularahas.

Kaup tarnitakse Kliendi soovil kas Omniva, Smartposti või DPD paki automaati.

Kokkuleppel võimalik kasutada DPD või Omniva kulleri teenuseid.


Makse selgitusse lisada kindlasti tellimuse number (saadetakse peale tellimuse kinnitamist e-postiga)

Kui soovite arvet ettevõttele siis sisestage kommentaaride lahtrisse firma nimi.